Data publikacji : 2024-05-24

Gen Z a cyberbullying - charakterystyka problemu cyberprzemocy w pokoleniu Z

Magdalena Wędzińska



Abstrakt

Celem artykułu jest prezentacja ustaleń teoretycznych oraz rezultatów badań Związanych z kwestią cyberbullyingu w pokoleniu Z.
W artykule poruszone zostały kwestie dotyczące charakterystyki pokolenia Z oraz opisu zjawiska cyberbullingu. W końcowej części tekstu zaprezentowano rezultaty badań dotyczące skali i specyfiki zjawiska cyberbullyingu w pokoleniu Z. Artykuł kończy część dotycząca implikacji praktycznych mających na celu profilaktykę cyberbullyingu.

Słowa kluczowe:

Pokolenie Z, Gen Z, cyberbullying, cyberagresja, profilaktyka



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share


Licencja

Creative Commons License

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.


Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Akademii Mazowieckiej w Płocku
Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, pok. B4
wydawnictwo@mazowiecka.edu.pl
Uczelnia
Akademia Mazowiecka w Płocku
Plac Dąbrowskiego 2
09-402 Płock
tel.: (24) 366 54 21
O platformie:
Copyright 2023 by Akademia Mazowiecka w Płocku
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP