Zaloguj
Zarejestruj
Zaloguj
 
Język Polski
Język Polski
English
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Wydawca
Rada Naukowa
Zespół redakcyjny
Zasady etyki publikacyjnej
Bazy indeksacyjne
Polityka Open Access
Polityka prywatności
Sprzedaż
Dla Autorów
Procedura wydawnicza
Wymogi redakcyjne
Instrukcja OJS dla Autorów
Informacja o prawach autorskich
Oświadczenia o autorstwie
Przesyłanie tekstów
Szablon artykułu i oświadczenia dla autorów
Dla Recenzentów
Procedura recenzji naukowej
Instrukcja OJS dla Recenzentów
Lista recenzentów
Dokumenty dla recenzentów
Aktualny numer
Archiwum
Tom 20
Tom 20
Opublikowane:
2024-12-30
Articles
Doświadczenia własne rodzeństwa osób z niepełnosprawnością intelektualną (w retrospekcji młodych dorosłych)
Agnieszka Hamerlińska Zuzanna Gadomska
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2024.20(1)
PDF (English)
Propozycja cybernetyczno-semiotycznegok modelu komunikacji
Wiesław Walentukiewicz
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2024.20(2)
PDF
Komunikacja niewerbalna w cyberprzestrzeni
Adam Grudzień
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2024.20(3)
PDF
Znaczenie mediów społecznościowych dla rozwoju czytelnictwa w perspektywie przedstawicieli pokolenia Z
Arleta Hrehorowicz
Aleksandra Chmielewska
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2024.20(4)
PDF (English)
SYNERGIA WOLNOŚCI I TWÓRCZOŚCI W KONTEKŚCIE EKSPRESJI PLASTYCZNEJ
Kinga Krawiecka
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2024.20(5)
PDF
NARRACJE W MUZYCZNEJ PRZESTRZENI EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ – PERSPEKTYWA PRZYSZŁEGO NAUCZYCIELA
Mirosław Kisiel
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2024.20(6)
PDF (English)
POKÓJ DUCHOWY A NOWA MEDYCYNA. IMPULSY MYŚLI JULIANA ALEKSANDROWICZA
Alina Jagiełłowicz
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2024.20(7)
PDF (English)
KRYZYS MIGRACYJNY W UKRAINIE W WARUNKACH WOJNY ROSYJSKO-UKRAIŃSKIEJ
olena Bocharova
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2024.20(8)
PDF
WYBRANE OBSZARY WSPÓŁPRACY PLACÓWKI EDUKACYJNEJ Z RODZICAMI DZIECKA Z ZABURZENIEM ROZWOJU
Izabela Gątarek
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2024.20(9)
PDF
Trauma porozwodowa u dzieci a style komunikacji rodzicielskiej
W stronę metakomunikacji
AGATA KOTOWSKA
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2024.20(10)
PDF
NAUCZANIE JĘZYKA ANGIELSKIEGO DZIECI Z AUTYZMEM (Z DOŚWIADCZEŃ NAUCZYCIELA)
Teresa Maziarka-Grabowska
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2024.20(11)
PDF
Autorytet jako czynnik wspierający wszechstronne wychowanie i samowychowanie
Urszula Stachurska
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2024.20(12)
PDF
Indywidualizacja w szkole oraz jej korzyści
Agata Ścigocka
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2024.20(13)
PDF
SYSTEMOWA TERAPIA RODZIN W PRAKTYCE
Joanna Łukjaniuk
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2024.20(14)
PDF
RECENZJA KSIĄŻKI WYBRANE ZABURZENIA ZACHOWANIA I EMOCJI U DZIECI ORAZ MŁODZIEŻY POD REDAKCJĄ PAWŁA MACIASZCZYKA i MONIKI PĄTEK - Państwowa Uczelnia Zawodowa im. prof. S. Tarnowskiego w Tarnobrzegu, Tarnobrzeg, 2024
DARIUSZ SZADKOWSKI
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2024.20(15)
PDF
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Akademii Mazowieckiej w Płocku
Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, pok. B4
wydawnictwo@mazowiecka.edu.pl
Uczelnia
Akademia Mazowiecka w Płocku
Plac Dąbrowskiego 2
09-402 Płock
tel.: (24) 366 54 21
O platformie:
Copyright 2023 by
Akademia Mazowiecka w Płocku
OJS Support and Customization by
LIBCOM
Platform & Workfow by
OJS/PKP