Przejdź do nagłówka
Przejdź do głównej treści
Przejdź do stopki
Zaloguj
Zarejestruj
Zaloguj
 
Język Polski
Język Polski
English
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Wydawca
Rada Naukowa
Zespół redakcyjny
Zasady etyki publikacyjnej
Bazy indeksacyjne
Polityka Open Access
Polityka prywatności
Sprzedaż
Dla Autorów
Procedura wydawnicza
Wymogi redakcyjne
Opłaty
Instrukcja OJS dla Autorów
Informacja o prawach autorskich
Oświadczenia o autorstwie
Przesyłanie tekstów
Szablon artykułu i oświadczenia dla autorów
Polityka deponowania artykułów w repozytoriach
Dla Recenzentów
Procedura recenzji naukowej
Instrukcja OJS dla Recenzentów
Lista recenzentów
Dokumenty dla recenzentów
Aktualny numer
Archiwum
Tom 20
Tom 20
Opublikowane:
2024-12-30
Articles
Doświadczenia własne rodzeństwa osób z niepełnosprawnością intelektualną (w retrospekcji młodych dorosłych)
Agnieszka Hamerlińska Zuzanna Gadomska
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2024.20(1)
PDF (English)
Propozycja cybernetyczno-semiotycznegok modelu komunikacji
Wiesław Walentukiewicz
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2024.20(2)
PDF
Komunikacja niewerbalna w cyberprzestrzeni
Adam Grudzień
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2024.20(3)
PDF
Znaczenie mediów społecznościowych dla rozwoju czytelnictwa w perspektywie przedstawicieli pokolenia Z
Arleta Hrehorowicz Aleksandra Chmielewska
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2024.20(4)
PDF (English)
Synergia wolności i twórczości w kontekście ekspresji plastycznej
Kinga Krawiecka
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2024.20(5)
PDF
Narracje w muzycznej przestrzeni edukacji wczesnoszkolnej – perspektywa przyszłego nauczyciela
Mirosław Kisiel
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2024.20(6)
PDF (English)
Pokój duchowy a nowa medycyna. Impulsy myśli Juliana Aleksandrowicza
Alina Jagiełłowicz
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2024.20(7)
PDF (English)
Kryzys migracyjny w Ukrainie w warunkach wojny rosyjsko-ukraińskiej
Olena Bocharova
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2024.20(8)
PDF
Wybrane obszary współpracy placówki edukacyjnej z rodzicami dziecka z zaburzeniem rozwoju
Izabela Gątarek
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2024.20(9)
PDF
Trauma porozwodowa u dzieci a style komunikacji rodzicielskiej
W stronę metakomunikacji
Agata Kotowska
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2024.20(10)
PDF
Nauczanie języka angielskiego dzieci z autyzmem (z doświadczeń nauczyciela)
Teresa Maziarka-Grabowska
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2024.20(11)
PDF
Autorytet jako czynnik wspierający wszechstronne wychowanie i samowychowanie
Urszula Stachurska
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2024.20(12)
PDF
Indywidualizacja w szkole oraz jej korzyści
Agata Ścigocka
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2024.20(13)
PDF
Recenzja książki ,,nie tylko schemat. Praktyka systemowej terapii rodzin” autorstwa szymona chrząstowskiego, warszawa: pwn, 2022
Joanna Łukjaniuk
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2024.20(14)
PDF
Recenzja książki wybrane zaburzenia zachowania i emocji u dzieci oraz młodzieży pod redakcją Pawła Maciaszczyka i Moniki Pątek - państwowa uczelnia zawodowa im. Prof. S. Tarnowskiego w Tarnobrzegu, Tarnobrzeg, 2024
Dariusz Szadkowski
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2024.20(15)
PDF
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Akademii Mazowieckiej w Płocku
Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, pok. B4
wydawnictwo@mazowiecka.edu.pl
Uczelnia
Akademia Mazowiecka w Płocku
Plac Dąbrowskiego 2
09-402 Płock
tel.: (24) 366 54 21
O platformie:
Copyright 2023 by
Akademia Mazowiecka w Płocku
OJS Support and Customization by
LIBCOM
Platform & Workfow by
OJS/PKP
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI