Przejdź do nagłówka
Przejdź do głównej treści
Przejdź do stopki
Zaloguj
Zarejestruj
Zaloguj
 
Język Polski
Język Polski
English
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Wydawca
Rada Naukowa
Zespół redakcyjny
Zasady etyki publikacyjnej
Bazy indeksacyjne
Polityka Open Access
Polityka prywatności
Sprzedaż
Dla Autorów
Procedura wydawnicza
Wymogi redakcyjne
Opłaty
Instrukcja OJS dla Autorów
Informacja o prawach autorskich
Oświadczenia o autorstwie
Przesyłanie tekstów
Szablon artykułu i oświadczenia dla autorów
Polityka deponowania artykułów w repozytoriach
Dla Recenzentów
Procedura recenzji naukowej
Instrukcja OJS dla Recenzentów
Lista recenzentów
Dokumenty dla recenzentów
Aktualny numer
Archiwum
Tom 18
Tom 18
Opublikowane:
2023-12-28
Articles
Równowaga między życiem zawodowym i pozazawodowym czyli work-life balance. Perspektywa pedagogiczna
Adam Solak
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2023.18(1)
PDF (English)
Wojna na Ukrainie: edukacja uchodźców w Europie
Olena Bocharova Inessa Melnik
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2023.18(2)
PDF (English)
Nie osądzaj ryby według jej umiejętności wspinania się na drzewo – kilka refleksji na temat opinii nauczycieli o ich uczniach
Lidia Dorota Marszałek
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2023.18(3)
PDF (English)
Wsparcie pedagogiczne dziecka ze spektrum autyzmu. Kontekst zdrowotny i społeczny
Alicja Walosik Paulina Forma
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2023.18(4)
PDF (English)
Wypalenie a inteligencja emocjonalna w pracy pedagogicznej
Beata Cieśleńska Paulina Metyk
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2023.18(5)
PDF
Inteligencja emocjonalna drogą do pokojowego budowania relacji przyjacielskich
Jerzy Smoleń Justyna Iskra
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2023.18(6)
PDF
Znaczenie przyjaźni we współczesnym świecie
Krystian Mularz
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2023.18(7)
PDF
Osobowe i społeczne aspekty funkcjonowania dzieci i młodzieży w cyberprzestrzeni
Anna Andrzejewska Józef Bednarek
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2023.18(8)
PDF
Czy rodzina wspiera seniora w korzystaniu z nowych technologii?
Katarzyna Racka
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2023.18(9)
PDF
O potrzebie dokończenia decentralizacji oświaty w Polsce
Elżbieta Gozdowska
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2023.18(10)
PDF
Edukacja kulturalna w teorii i praktyce na przykładzie działań polskich teatrów dramatycznych w II dekadzie XXI wieku w świetle badań własnych
Maciej Kołodziejski Kama Pawlicka
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2023.18(11)
PDF
Kierunki rozwoju współczesnego systemu edukacji szkolnej w Ukrainie (dylematy, trudności, wyzwania – wybrane problemy)
Władimir Pasicznik Anastazja Wilczkowska
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2023.18(12)
PDF
Psychospołeczne aspekty funkcjonowania rodziny z dzieckiem z niepełnosprawnością
Beata Płaczkiewicz
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2023.18(13)
PDF
Jakość pomocy przeciw przemocy w rodzinie. Program krajowy i doświadczenia „z terenu”
Joanna Łukjaniuk
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2023.18(14)
PDF
Istota i formy teatru lalek. Autorska realizacja spektaklu pacynkowego
Kinga Krawiecka
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2023.18(15)
PDF
Działalność Szpitala Świętej Trójcy w Płocku podczas okupacji niemieckiej w latach 1939–1945
Zofia Kuźniewska
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2023.18(16)
PDF
Dziecko jako podmiot muzealnej edukacji o Holokauście. Wyzwania, uwagi i rekomendacje
Marcin Zaborski Magdalena Śniegulska
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2023.18(17)
PDF
Debiuty akademickie
COVID-19, uwięzienie i dylemat praw człowieka. Równoważenie zdrowia publicznego i ochrony indywidualnej
Tomasz Chwastek Zbigniew Kulesz
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2023.18(18)
PDF
Problemy z jakimi mierzą się dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych.
Daria Mikołajczyk Martyna Małkowska
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2023.18(19)
PDF
Współczesna kobieta – matka w percepcji społecznej. Aspekty socjologiczne i pedagogiczne
Karolina Ostrowska
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2023.18(20)
PDF
Kontakt dzieci w wieku wczesnoszkolnym z pornografią jako realne zagrożenie uzależnieniem
Urszula Stachurska
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2023.18(21)
PDF
Opinie rodziców na temat nauczycieli ze szkół podstawowych po okresie nauczania zdalnego
Agata Ścigocka
DOI:
https://doi.org/10.19251/sej/2023.18(22)
PDF
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Akademii Mazowieckiej w Płocku
Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, pok. B4
wydawnictwo@mazowiecka.edu.pl
Uczelnia
Akademia Mazowiecka w Płocku
Plac Dąbrowskiego 2
09-402 Płock
tel.: (24) 366 54 21
O platformie:
Copyright 2023 by
Akademia Mazowiecka w Płocku
OJS Support and Customization by
LIBCOM
Platform & Workfow by
OJS/PKP
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI